1 op 10 energie consumenten stapt over via telemarketing
Volgens een onderzoek van het ACM stapt 1 op de 10 consumenten die het afgelopen jaar over zijn gegaan op een ander energiecontract over via de telefo…
Het beste salesplatform in de markt voor direct sales zijn, betekent vooral keihard werken om dat te blijven. We zijn dé kwalitatieve en kwantitatieve norm. Dat maakt ons uniek. Het continu verbeteren van onszelf, het platform en de kwaliteit, maar indirect ook de hele markt, is onze belangrijkste drijfveer.
Ons platform is succesvol dankzij A-merken, uitstekende leads en de beste sales professionals die willen én kunnen presteren op het allerhoogste niveau. We zijn ervan overtuigd dat eerlijke en oprechte sales, waarbij zowel consumenten, adverteerders als sales professionals profiteren, de sleutel zijn tot het perfecte resultaat. Bij Improvers verbinden we gevestigde A-merken, kwalitatieve leads en getalenteerde sales professionals met elkaar. Samen zijn we trots op hetgeen we nu met elkaar hebben bereikt en kunnen we met recht hét toonaangevende verkoopplatform van Nederland genoemd worden. We streven er naar om de industrie te transformeren en te verbeteren. Ons model heeft een blijvende waarde voor de toekomst van het verkooplandschap.
Wij geloven dat eerlijke, oprechte sales waarbij de consument, de adverteerder én de sales professional profiteren, de enige manier is om het perfecte resultaat te behalen.
We willen dé kwalitatieve én kwantitatieve norm zijn in onze markt. Juist die combinatie maakt ons uniek. Het continu verbeteren van onszelf, ons platform, onze kwaliteit en hierdoor ook de gehele markt, is onze belangrijkste drijfveer. Trots zijn op wat we samen bereiken.
De wereld van sales verandert snel. Door digitalisering, wetgeving en een steeds slimmere consument die terecht steeds hogere eisen stelt, moet er snel worden mee bewogen en voortdurend worden verbeterd. Ons unieke model en platform zijn juist hierop gebaseerd.
Een goede deal voor de afnemer (consument of bedrijf), de Adverteerders én zelfstandige verkopers. Daar gaan we voor bij Improvers, elke dag weer. Daarom stellen we strenge eisen aan ons platform en alle Partners die er gebruik van maken. We verkopen volgens de hoogste kwaliteitsnormen, volgen de wensen van Adverteerders en houden ons strikt aan wet- en regelgeving. Bovendien controleren we onszelf regelmatig en laten ons uitvoerig extern controleren.
Vul ons contactformulier in zodat we contact met je kunnen opnemen.
Volgens een onderzoek van het ACM stapt 1 op de 10 consumenten die het afgelopen jaar over zijn gegaan op een ander energiecontract over via de telefo…
In een voorstel aan de Tweede Kamer heeft de Minister van Economische Zaken voorgesteld nieuwe regelgeving te introduceren voor telemarketing en field…
Lees hier over het nieuwste initiatief van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) om consumenten te beschermen tegen hinderlijke verkoopgesprekken…