Nieuws

  • ACM
  • Pers

ACM: 1 op 10 energie consumenten stapt over via telemarketing

Volgens een onderzoek van het ACM stapt 1 op de 10 consumenten die het afgelopen jaar over zijn gegaan op een ander energiecontract over via de telefo…

  • DMCC

Wat betekenen de nieuwe plannen voor telemarketing? DMMC legt het uit.

In een voorstel aan de Tweede Kamer heeft de Minister van Economische Zaken voorgesteld nieuwe regelgeving te introduceren voor telemarketing en field…

  • ACM

ACM vraagt op Wereld Consumentendag aandacht voor rechten bij telefonische werving

Lees hier over het nieuwste initiatief van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) om consumenten te beschermen tegen hinderlijke verkoopgesprekken…

  • Cherries

Improvers Cherries viert haar eerste verjaardag

Cherries viert haar eerste verjaardag, een jaar vol mijlpalen en prestaties. Als je jarig bent, verdien je het om te stralen en hoor je te trakteren!…

  • Events

DoubleTree by Hilton - Partner Event 2023 After Movie

Op 22 december 2023 organiseerde Improvers in het DoubleTree Hilton Hotel wederom een spectaculair Partner Event. Samen vierden we 2023 en keken we vo…

  • Battle

Big Battle 2023 winnaar: The MVP's

De Improvers Big Battle 2023: de MVP-winnaars zijn bekend! We zijn verheugd om de drie indrukwekkende MVP-winnaars van de Improvers Big Battle 2023 aa…

  • Battle

Big Battle 2023 winnaar: Team Dralion

Team Dralion gaat er vandoor met de winst van de Big Battle. Onder luid gejuich werd op het Partner Event bekend gemaakt dat Team Dralion de overwinni…

  • Battle

Succesvolle Big Battle: competitie & magie

Improvers blikt terug op een geslaagde Battle Week, waarbij de energie hoog was en deelnemers genoten van activiteiten zoals een act van een goochelaa…

  • DMCC

DMCC legt uit: een Happy call zonder opt-in, mag dat?

Een Happy call zonder opt-in, mag dat? Een ‘happy call’ is een belletje dat goede doelen doen aan nieuw geworven donateurs. Ze bellen om te bedanken v…

Volg improvers op: