Duurzame telemarketing vraagt om kwaliteit
Improvers gelooft al jaren dat kwaliteit essentieel is in telemarketing. Strengere ACM-controles onderstrepen nu het belang van kwalitatieve gesprekke…
Improvers vindt het belangrijk om goed naar onze Partners te luisteren. Onze Partners spreken dagelijks met prospects en hebben daardoor een scherp beeld van de markt. Om ons platform en onze service continu te verbeteren, gaan we regelmatig met elkaar in gesprek om van elkaar te leren. Dit doen we op twee manieren:
De nieuwe PTT vindt maandelijks plaats op een van onze kantoren. Het is een moment voor de directeur (Peter) om in gesprek te gaan met de aanwezige Partners. Vragen worden beantwoord, nieuws wordt besproken en toekomstplannen van Improvers worden gedeeld. Partners kunnen op locatie aanschuiven of de PTT online volgen.
Elke 8 weken nodigen we onze top 25 Partners uit voor een CAB. Tijdens de CAB bespreken we in detail de komende en afgelopen 8 weken. Dit event biedt Partners de kans om direct inspraak te hebben in de ontwikkeling van Improvers. Tijdens de laatste CAB bespraken we een nieuwe Way of Working en vroegen we om input over de CAB zelf.
Je kunt de beelden van de afgelopen CAB hier terugvinden
Partner bij Improvers? Lees hier een korte samenvatting over de afgelopen PTT en CAB.
Improvers gelooft al jaren dat kwaliteit essentieel is in telemarketing. Strengere ACM-controles onderstrepen nu het belang van kwalitatieve gesprekke…
Met trots doen wij mee aan de DDMA Telemarketing Benchmark van 2025. Hiermee hopen wij bij te dragen aan een beter telemarketing landschap.
Lees het artikel over het aankomende platform over mentale gezondheid voor jongeren. Een fantastisch initiatief door MIND, een van onze adverteerders.