Partners en hun rol in Improvers' ontwikkeling
Improvers vindt het belangrijk om goed naar onze Partners te luisteren. Onze Partners spreken dagelijks met prospects en hebben daardoor een scherp be…
Improvers is trots om bij te hebben dragen aan de recent gepubliceerde DDMA Telemarketing Benchmark 2024, een initiatief van branchevereniging DDMA. Deze benchmark geeft waardevolle inzichten in de effectiviteit van outbound telemarketingcampagnes en benadrukt opnieuw het belang van data gedreven werken binnen de sector.
Hieronder vind je een paar van de belangrijkste inzichten:
Peter, de directeur van Improvers, is betrokken is bij de DDMA Commissie Telemarketing. Hij zet zich samen met de commissie in om de kwaliteit en duurzaamheid van telemarketing verder te verbeteren.
Lees hier het volledige bericht voor alle inzichten.
Improvers vindt het belangrijk om goed naar onze Partners te luisteren. Onze Partners spreken dagelijks met prospects en hebben daardoor een scherp be…
Volgens een onderzoek van het ACM stapt 1 op de 10 consumenten die het afgelopen jaar over zijn gegaan op een ander energiecontract over via de telefo…
In een voorstel aan de Tweede Kamer heeft de Minister van Economische Zaken voorgesteld nieuwe regelgeving te introduceren voor telemarketing en field…