Je functie

Als Service Medewerker krijg je vanuit alle hoeken van de organisatie een hoop vragen op je afgevuurd. Via e-mail, chat, telefoon en ons interne socialkanaal. Deze vragen ga je beantwoorden en gebruikt ze als input om onze processen continu te verbeteren. Dit doe jij op onze vestiging in Utrecht, samen met drie directe Service collega’s die op de vestigingen Amsterdam, Eindhoven en Groningen werken.

Dit ga je doen


Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze Partners. Hebben ze een vraag, dan komen ze al snel bij jou terecht. Je krijgt dagelijks inhoudelijke vragen over campagnes en sales, maar ook technische vragen over de systemen van het online platform. Daarnaast behandel je (externe) klantvragen en heb je contact met onze opdrachtgevers. Onderschat niet hoeveel informatie je krijgt uit de gesprekken die je met hen voert. De vragen die ze stellen, is voor ons belangrijke informatie waarmee we onze processen verbeteren.



Zo doe je dat


Service is jouw middle name. Wie je ook aan de lijn of op je scherm hebt, je blijft kalm, vriendelijk en gaat altijd voor de oplossing. Het is belangrijk dat je flink doorvraagt naar de vragen die in onze organisatie worden gesteld. Je haalt de antwoorden op in de organisatie en met die informatie verbeteren we continu ons selfservicekanaal van FAQ's en chatbots, zodat Partners sneller antwoorden krijgen op eenvoudige issues. Complexe problemen over het systeem of processen breng je goed in kaart, waarna je samen met collega’s de oplossing bedenkt.


Wie ben jij?

Of je veel of weinig ervaring hebt met klantenservice, maakt ons eerlijk gezegd niet zoveel uit. We kijken meer of je persoonlijkheid past bij onze organisatie en ambities. Je bent een vrolijk, flexibel, punctueel, enthousiast, positief ingesteld persoon. Iemand moet van goeden huize komen om jou gek te krijgen. Je hebt een goed ontwikkeld inlevingsvermogen en helpt graag. Je hebt affiniteit met IT systemen en bent een administratieve duizendpoot. Verder ben je assertief en communicatief sterk. Je krijgt te maken met vlijmscherpe salestijgers en die moet je verbaal aankunnen.

Waarom zou je bij Improvers willen werken? 


Als je zin hebt in een nieuw avontuur waarin je onderdeel bent van een jong gezellig team dat het hart is van onze organisatie, grijp dan je kans bij Improvers. We zijn een jonge salesorganisatie met een hoop ambitie en een sterke eigen cultuur. Improvers groeit en er is elke dag weer iets nieuws te doen. Je wordt een belangrijk onderdeel van een succesvol bedrijf dat flink in the picture staat.

Zullen we kennismaken?

Ben jij degene die dat bijzondere in huis heeft waar we om vragen?

Waarom zou jij bij Improvers komen werken?

Dit is je kans om samen met je collega-managers het verschil te maken in een zeer professionele verkooporganisatie. Het geheim van ons succes is onze sterke, consistente cultuur. En die ga je ook op jouw vestiging invoeren en bewaken. Improvers groeit en er is elke dag weer iets nieuws te doen. Het zou bijvoorbeeld zomaar kunnen dat we morgen een nieuwe Adverteerder verwelkomen of zelfs een nieuwe vestiging gaan openen. Je wordt een belangrijk onderdeel van een succesvol bedrijf dat flink in the picture staat.
Ook partner worden?
Nothing to prove, everything to improve.
  • Bepaal jouw eigen werktijden
  • Je wordt wekelijks uitbetaald
  • Improve jouw salesvaardigheden