Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze Partners. Hebben ze een vraag, dan komen ze al snel bij jou terecht. Je krijgt dagelijks inhoudelijke vragen over campagnes en sales, maar ook technische vragen over de systemen van het online platform. Daarnaast behandel je (externe) klantvragen en heb je contact met onze opdrachtgevers. Onderschat niet hoeveel informatie je krijgt uit de gesprekken die je met hen voert. De vragen die ze stellen, is voor ons belangrijke informatie waarmee we onze processen verbeteren.
Service is jouw middle name. Wie je ook aan de lijn of op je scherm hebt, je blijft kalm, vriendelijk en gaat altijd voor de oplossing. Het is belangrijk dat je flink doorvraagt naar de vragen die in onze organisatie worden gesteld. Je haalt de antwoorden op in de organisatie en met die informatie verbeteren we continu ons selfservicekanaal van FAQ's en chatbots, zodat Partners sneller antwoorden krijgen op eenvoudige issues. Complexe problemen over het systeem of processen breng je goed in kaart, waarna je samen met collega’s de oplossing bedenkt.
Of je veel of weinig ervaring hebt met klantenservice, maakt ons eerlijk gezegd niet zoveel uit. We kijken meer of je persoonlijkheid past bij onze organisatie en ambities. Je bent een vrolijk, flexibel, punctueel, enthousiast, positief ingesteld persoon. Iemand moet van goeden huize komen om jou gek te krijgen. Je hebt een goed ontwikkeld inlevingsvermogen en helpt graag. Je hebt affiniteit met IT systemen en bent een administratieve duizendpoot. Verder ben je assertief en communicatief sterk. Je krijgt te maken met vlijmscherpe salestijgers en die moet je verbaal aankunnen.
Als je zin hebt in een nieuw avontuur waarin je onderdeel bent van een jong gezellig team dat het hart is van onze organisatie, grijp dan je kans bij Improvers. We zijn een jonge salesorganisatie met een hoop ambitie en een sterke eigen cultuur. Improvers groeit en er is elke dag weer iets nieuws te doen. Je wordt een belangrijk onderdeel van een succesvol bedrijf dat flink in the picture staat.
Improvers is opgericht omdat we zagen dat het in de wereld van callcenters en telesales niet goed was geregeld. Salesmedewerkers die amper tien euro per uur verdienden, hoge overhead, lage kwaliteit en slechte output voor adverteerders.
Vanaf onze start in 2012 hebben we de markt flink wakker geschud. Want wat we doen is nogal onconventioneel: zelfstandige salesprofessionals (Partners) selecteren op kwaliteit en ze vergoeden op basis van prestaties. Salesopdrachten worden ingeschoten via ons online platform. Iedere Partner kan zijn eigen tijd indelen, alleen het resultaat telt.
Bij Improvers werken 33 vaste medewerkers en zijn er meer dan 250 Partners actief. We hebben drie locaties: in Amsterdam, Groningen en Eindhoven waar Partners kunnen werken en genieten van onze uitgebreide faciliteiten.